piątek, 26 września 2014

5 kolorów

Witam ponownie! Dzisiaj zdecydowałam, że nie będzie warstw. Jak zdecydowałam tak zrobiłam. Skupiłam się dzisiaj tylko na 5 kolorach:




Najpierw obraz wypełniałam czwartym kolorem, następnie używałam reszty do utworzenia twarzy. Rysunki były szybkie i nie wymagały zbytniego zaangażowania. Poniżej przedstawiam rezultaty:




W przypadku dwóch rysunków wstawiam różne wersje, ponieważ nie mogłam się zdecydować.:P
Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się narysować coś bardziej...dokładnego.

Pozdrawiam, Aneta :)

1 komentarz:

  1. ostatni rysunek podoba mi się zdecydowanie najbardziej, pewnie dlatego, że od razu na nim widać emocje, jest inny wyraz twarzy itd :D
    i czekam aż narysujesz kogoś mega roześmianego a nie tylko takie smutne, poważne, spokojne... :P

    OdpowiedzUsuń