wtorek, 23 września 2014

Jak tu zacząć

Mój chłopak mówi mi-może załóż bloga. No dobrze, założyłam i co teraz? Najpierw się przedstawie.
Mam na imię Aneta, studiuje informatykę i chcę zacząć tworzyć. Rysuję odkąd pamiętam, ale zawsze działo się to na kartkach papieru. W tym roku zakupiłam tablet graficzny Wacom, najtańszy jaki tylko znalazłam. Od czegoś trzeba zacząć. Jak wiadomo początki bywają trudne a ja jak na razie nie mogę się przekonać. Kwestia rysowania i jednoczesnego patrzenia na monitor jest dla mnie trudna do pogodzenia. Kiedy tylko stworzę coś nowego będę wrzucała to tutaj.:) Być może znajdzie się ktoś kto doradzi co zrobić aby było lepiej.

Na początek przedstawie Wam moje próby:






1.


2.



3.

4.
  
5.
6.
 7.

Jak widać na załączonych obrazkach nie wygląda to zbyt najlepiej. I o ile radze sobie z kartką to z tabletem już ciężej. Wszystko jest zbyt płaskie i zbyt dziwne:) Czekam na opinie i rady:)

Pozdrawiam, Aneta;)

2 komentarze: